متاسفم عزیزم
سلام دوستان
من یه عذر خواهی بزرگ به رینبو جون بدهکارم
ببخشید عزیزم...
متاسفم رینبو جونم
بابت اینکه بهت گفتم غلط کردیم بازم متاسفم
البته من باهات شوخی کردم
سعی میکنم کمتر این حرفا رو بکشیم وسط
من تومدرسه ی قبلی تا پنج سال هیچ دوستی نداشتم
و زنگ تفریحا فقد راه میرفتم
نگاه بچه ها میکردم همشون یه دونه دوست روهم داشتن ولی من همونم نداشتم
تو این مدرسه چون دوستام زیاد شدن سعی میکنم بیشتر بگو بخند کنم
تا دوستام زیاد بشن
دوسدارم خاطرات تلخ اول تا پنجمم رو فراموش کنم
متاسفم
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۴ ساعت 15:4 توسط شاهزاده خانم فیلیسیته
|
سلام به دوستان خوبم